Chargement Évènements

Semaine de la santé mentale um Mamerhaff

Description

Mir hunn eis de 14. Oktober als Daag ausgesicht, wou mir de Mamerhaff opmachen an eis ganz bewosst mat dem sujet vun der santé menatle wellen auserneen setzen. dest zesummen mat iech an mat desen Inhalter aus Präventioun an Interventioun:

FamilljeKFE ab 15:00-18:00 mat Aktivitéiten fir d’Kanner

Um 17:00 ateliers fir Kanner an Erwuessener ronn em d’Thema:

fräi Spillen

Theater an Emotiounen fir Kanner an Jugendlecher zweschen 11 an 16 Joer. responsable: Myriam Gracia

Empathieatelier fir Kanner a Jugendlecher, mat oder ouni Elteren. responsable: Dunja Grunow

Kreativität macht glücklich – Atelier mit Jördis Graf

Ressourcenaktivierung für mehr Freude im Alltag

„Ich kann das nicht“, „ich bin nicht kreativ“, „ich kann nicht zeichnen“, „ich habe keine Zeit“… Wer kennt sie nicht diese Selbstzweifel und die Hektik im Alltag, wo keine Zeit für das Schöne im Leben bleibt? Im Rahmen der Semaine de la santémentale möchten wir Ihnen die Sketchnotes zeigen. Diese sind ein wunderbares Mittel, um zu lernen, individuelle Geschenke zu gestalten, sich kreativ auszuleben, sich dabei zu entspannenund einfach Spaß zu haben. Und am Ende dieses Ateliers kannjeder sagen: Ja, ich kann zeichnen und habe erfolgreich meine Komfortzone verlassen und etwas Neues gelernt!

Frei nach dem Motto „Was macht mein Leben schön“ sketchen wir gemeinsam für 45 Minuten über alles, was uns in den Kopf kommt. Offen für jedes Alter.

 

Konschtatelier am FamilljeKFE

Ab 18:00: Feier, Stockbrot, Marshmallows, Kuch, Gedrenks

19:00 Virtrag am Schapp « bezéiungsorientéiert Begleedung an mental Gesondheet: e präventiven Usaatz ». responsable: Jacqueline di Ronco

N.B. bei guddem Reewieder si mir am Schapp an d’Feier ass op der iwerdaachter Terrass

 

Date & heure

14 octobre 2022 @ 15:00 - 21:00

Coûts

Lieu

Mamerhaff
20, rue Henri Kirpach
Mamer, 5485
+ Google Map
Téléphone :
26311224
Voir Lieu site web

Organisateurs

Mamerhaff a.s.b.l.
familylab.lu
Langue
Public cible
Bénévole
Partenaire
Inscriptions